Close

Vásárlási Útmutató

Rendelés folyamata

Megrendelését az alábbiakban felsorolt bármely csatornán fogadjuk:

 

Készletünket folyamatosan újra töltjük, illetve bővítjük. Bármi olyan igénye van, ami nem látható webshopban, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal. Mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy teljeskörű kiszolgálásban legyen része.

 

Fontos információ magánszemélyek részére:

  • Kizárólag adószámmal rendelkező, céges vevőket tudunk kiszolgálni.
  • Amennyiben magánszemélyként szeretne vásárolni, sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a kiszolgálást nem tudjuk teljesíteni.

 

Szállítás

Áruátvétel: Tisza-Quality Kft. fióktelepén: 2755 Kocsér, Szabadság u. 30.

  • Személyes átvétel ingyenes.
  • A rendelés leadását követően a készleten lévő "Vásárlás" státuszban lévő termékek esetében a következő munkanapokon Hétfőtől-Péntekig 7:00 - 14:00 között előre egyeztett időpontban várják munkatársaink.
  • Amint a rendelése összekészítésre került, e-mail-ben kap visszaigazolást. Kérjük, hogy a visszaigazolás megérkezéséig ne induljon el!
  • Amennyiben a fentiektől eltérő időpontban kíván érkezni kérjük egyeztessen előre (+36 70 7083062 / +36 70 7083063) telefonszámon, ha tudunk segítünk!

 

Fontos információ:

  • Kizárólag előre leadott megrendelést tudunk személyes átvétel módjával teljesíteni. A terméket összekészítjük érkezéséig. A termék a megrendelő által küldött szállítójárműre rakodása a szállító feladata és felelőssége.
  • Minimális vásárlási összeg telephelyi átvétel esetén nettó 15.000 Ft.

 

Saját gépjárművel történő kiszállítást a lentiekben felsorolt településekre a megrendelést követő *1-4 munkanapon belül* díjmentesen biztosítjuk, az adószámmal regisztrált céges partnereink részére nettó 25.000 Ft megrendelési érték felett. A kiszállítás napjáról tájékoztatást küldünk.

Nettó 25.000 Ft-ot el nem érő összeg esetén alkalmanként 1.490 Ft+ÁFA díjat számolunk fel.

* Adott napi megrendelésnek számít minden 0:00-12:00 óra között leadott rendelés. 12:00 órát követően leadott rendelést következő napi megrendelésként kezeljük.

 

Saját gépjárművel 1-4 napon belül kiszállítjuk a megrendelt tételeket Abony, Albertirsa, Alsónémedi, Budapest, Cegléd, Ceglédbercel, Cserkeszőlő, Csongrád, Dabas, Dunaharaszti, Felsőlajos, Gyál, Halásztelek, Hernád, Jászkarajenő, Kecskemét , Kiskunfélegyháza, Kőröstetétlen, Kunszentmárton, Lajosmizse, Lakitelek, Monor, Monorierdő, Nagykőrös, Nyárlőrinc, Nyársapát, Ócsa, Örkény, Pilis, Rákóczifalva, Szajol, Szentes, Szentkirály, Szigetszentmiklós, Szolnok, Táborfalva, Tiszaalpár, Tiszajenő, Tiszakécske, Tiszakürt, Tiszaug, Tószeg, Törtel, Újhartyán, Üllő, Vecsés településekre.

Rendelését Magyarország minden pontjára ki tudjuk szállítani különdíj ellenében a szállítási kapacitásainktól függően 1-14 munkanap alatt. A kiszállítás napjáról egyedileg egyeztetünk. Munkatársaink a rendelés teljesítése előtt tájékoztatják a költségről és kérik az egyedi szállítás megrendelését.

Igyekszünk rugalmasan reagálni a fentiektől eltérő igényekre is, kérem vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal! Ha tudjuk megoldjuk!

 

 

Rendelését az alábbiak figyelembevételével adja meg:

Az alábbi státuszokkal dolgozunk, melyek a vásárlás 1. lépésénél a "Kosár összefoglalóban" jelennek meg:

Készleten” – a termék raktári készleten van, a készlet erejéig, foglalási sorrendben szolgálunk ki.

Rendelhető” – a termék elfogyott, vagy a készlet részben, vagy teljes egészében foglalásra került.

A megrendelés leadásának nem feltétele, hogy a termék „Készleten” státuszban jelenjen meg webáruházban, a „Rendelhető” felirattal megjelenő termékek is rendelhetőek. Készletünket folyamatosan újra töltjük, bővítjük. Ilyen esetekben az 1-4 munkanapon belüli szállítást nem biztos, hogy tartani tudjuk. A lehetőségekről tájékoztatjuk.

Az adott nap 12:00-ig leadott rendeléseket tudjuk 1-4 munkanapon belül teljesíteni, amennyiben minden megrendelt termék elérhető, „Készleten” státuszban van. Alacsony készletszint esetén részteljesítésre is módot biztosítunk, ennek részleteiről egyeztetést kezdeményezünk Önnel. Ebben az esetben a fennmaradó tétel értékétől függetlenül díjmentesen szállítjuk ki, vagy adjuk fel csomagként.

Amennyiben az aktuális gazdasági környezet, illetve a különféle egyéb tényezők miatt szállítási nehézségbe ütközünk haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel, hogy a lehetőségeket és lehetséges megoldásokat egyeztessük.

 

Egyedi igényekre gyártott, illetve jellemzően nem készleten tartott termékek pl.: Hengerdobozok „Rendelésre elérhető” felirattal jelöltek. Ezek esetén kizárólag a munkatársainkkal történt egyeztetést követően az adott igényre készült írásos visszaigazolásban szereplő feltételek mellett tudjuk megrendelését teljesíteni. A részletekért vegy fel a kapcsolatot velünk!

 

A kiszállítást minden esetben a gazdaságosság és a környezetterhelés minimalizálása érdekében ütemezetten végezzük. Ezek miatt nem biztos, hogy igazodni tudunk esetleges egyedi elvárásaihoz, de természetesen mindent megteszünk, hogy azok teljesüljenek.

 

Áruszállítás minden nap 8:00-16:00 időszakban történik. Kérjük vegye figyelembe, hogy a változó terhelés és közúti közlekedés sajátosságai miatt és a települések közlekedési forgalmának kiszámíthatatlanságából adódóan konkrét időpontra szállítani nem tudunk. Tisztában vagyunk azzal, hogy a déli időpont Vásárlóink számára a legzsúfoltabb, ezzel együtt a fentiekben részletezett sajátosságok miatt nem tudjuk garantálni, hogy nem ebben az időszakban érkezik kollégánk.

Készpénzes fizetés esetén a számla kiegyenlítése a leszállítást és az áruátvételt követően, számla ellenében készpénzben történik az árut kiszállító kollégánknak történő átadással.

Átutalással történő fizetés esetén a szállítólevelet, illetve az átvételi elismervényt kérjük pecséttel és aláírásával ellátva a kiszállítást végző kollégánk részére visszaadni.

 

Fontosnak tartjuk a környezet védelmét és Partnereink hulladékkezelésének segítését! Annak érdekében, hogy kevesebb csomagolóeszköz váljon hulladékká díjmentesen visszagyűjtjük az általunk kiszállított termékek csomagolására használt kartondobozokat, majd azokat ismét felhasználjuk. Ennek érdekében kérjük a kartondobozokat tisztán, sérülésmentesen kezelje. Kérjük, vegye figyelembe, hogy sérült, szennyezett, illetve mástól vásárolt termékek csomagolására használt kartondobozt, továbbá más csomagolóanyagokat nem áll módunkba elszállítani. A kartondoboz elszállítást, akár azonnal a termékátvétellel egy időben, akár a legközelebbi szállításkor kérjük a kollégánknak adja át. Ez a szolgáltatásunk kizárólag a saját járművünkkel történő kiszállítások esetén érvényes.

 

 

MPL (Magyar Posta Logisztika) által történő szállítás Magyarország teljes területén lehetséges, kiszállítási díj ellenében.

Amennyiben rendelése munkanapokon 12:00 óráig megérkezik és minden megrendelt termék elérhető, úgy rendelése 1-4 munkanapon belül, szállítási díj ellenében kézbesítésre kerül. Szállítás átfutási ideje függ a szállítást végző futárszolgálat leterheltségétől, így ezt nem tudjuk garantálni.

A szállítási költség tömeg és térfogat alapján kerül kiszámításra, melynek összegéről a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatjuk.

Rendelését az MPL (Magyar Posta Logisztika) szállítja ki pontos címre.

0-10 Kg esetén – Házhoz: 1.930 Ft/db+ÁFA

10-20 Kg esetén – Házhoz: 2.717 Ft/db+ÁFA

A kosárnál feltüntetett szállítási díj egy tömeg alapon becsült összeg. Amennyiben a becsült és a valós szállítási díj között eltérés adódik, akkor munkatársaink a rendelés teljesítése előtt tájékoztatják a költségről és kérik a rendelésének megerősítését.

A csomag ellenértékét a csomag átvételével egyidőben kérjük kiegyenlíteni. Kivételt képez, ha átutalással, előre utalással fizet, ebben az esetben a csomag átvételekor nincs azonnali fizetési kötelezettsége.

Előre utalás esetén a csomag feladása a teljes összeg beérkezését követően történik meg.

 

 

Fizetés

Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

  • átvételkor készpénzben
  • előre utalással
  • teljesítést követő átutalással (kizárólag regisztrált, visszatérő partnereink esetén, egyedi megállapodás alapján)
  • utánvét – MPL üzleti csomag esetén

Számlát, szállítólevelet papír alapon aláírva a termék átadásakor a kiszállítást végző személy adja át. Amennyiben bármi problémája merül fel kérjük írjon nekünk a megrendeles@tiszaq.hu / info@tiszaq.hu címre, vagy keressen a „Megrendelés: +36 70 7083062”; „Értékesítés: +36 70 7083063” „Ügyvezetés: +36 70 7083022” számon. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

 

 

Árak a webshopban:

Az oldalunkon szereplő árakat és információkat a legnagyobb gondossággal tartjuk karban. Az egyértelműen, elírásból származó árakra vonatkozóan a módosítás jogát fenntartjuk. Termékeink nagy részét ugyan raktáron tartjuk, de a folyamatosan változó gazdasági környezet miatt azok árait csak a raktárkészlet erejéig tudjuk garantálni. Változás esetén (ár, kiszerelés) minden esetben e-mailben értesítést küldünk a számla elkészítése előtt. A feltüntetett árak csak a webshopon keresztül, a meghatározott egységekben történő rendelésekre érvényesek. A termékeknél előfordul, hogy vagy a kiszerelése vagy a termék kinézete változik, de funkciójában megfelel a termék neve alatt szereplő terméknek.

 

Kedvezmények

Regisztrált, kedvezményeket élvező partnereink a kedvezményes áraikat csak a belépést követően látják.

Akciós ár minden esetben visszavonásig, vagy a készlet erejéig érvényes. Emiatt nem tudjuk garantálni, hogy az akciós termékre leadott rendelését teljesíteni tudjuk a meghirdetett feltételek mellett. Erről minden esetben értesítjük még a rendelés összekészítése és a számla kiállítása előtt.

Különféle kedvezmények és akciók nem összevonhatóak! Ezzel együtt a megrendelését a kedvezőbb feltétellel számlázzuk.

 

 

Kit terhel az EPR díj megfizetése?

Vállalkozásunk által forgalmazott termékek jellemzően olyanok, amelyeket az EPR rendelet (80/2023 (III.14.) Kormányrendelet) eladótéri csomagolásnak nevez. Ebben az esetben a fogyasztó számára történő értékesítés helyén megtöltésre tervezett és szánt csomagolószerből, továbbá a fogyasztó számára történő értékesítés helyén eladott, megtöltött vagy megtöltésre tervezett és szánt egyszer használatos csomagolószerből létrehozott csomagolás tekintetében a kiterjesztett gyártói felelősségi kötelezettség a csomagolószer gyártóját terheli.

Tehát minden importőrnek és gyártónak kötelezettsége, hogy az EPR díj bevallása és megfizetése megtörténjen. Ennek megfelelően járunk el mi is, melyről a kiállított számláinkon is nyilatkozunk.


Close